Zsuzsa Dubai

Igy irtunk mi...avagy hogyan eljuk tul Dubai-landot :) (alkohol es serteshus nelkul!)

Friss topikok

  • FőAnya: helló zsuzsóka veled semmi nem történik? már lassan fél éve nem irtál a blogra és sokan kérdezik m... (2009.09.17. 20:45) Röviden, tömören...
  • nowy: Jó kislány! :))) (2009.04.14. 18:10) Képek
  • susanna_hungary: @nowy: Novááááák!!!! Most esett le,hogy te vagy, és hogy mire értetted, hogy már április közepe va... (2009.04.14. 10:41) Kálvária
  • swez: Ez ugyanaz a doktor bácsi, aki tavaly megkérdezte, hogy milyen színű a cucc amit felköhögsz?? :) B... (2009.02.03. 04:58) Jajj, de beteg vagyok...
  • Tecica: Draga Zsuzsam! Neked is nagyon hepit kivanunk Szilivel ezuton is! !! Eppen National Geographic ma... (2009.01.04. 09:37) Nyú Jír

Linkblog

Kálvária

2009.02.23. 22:46 | susanna_hungary | 4 komment

 Vagy, hadd fogalmazzak így: fogorvos! Kezdem az elején...(lets start at the very beginning, a very good place to start...DO RE MI) Tavaly október elején fájdogált a fogam. El is mentem egy indiai pasas rendelőjébe, aki megállapíotta, hogy semmi bajom, majd kijelentette, hogy ez a mondat 300 dirhamba (szorozd 50-nel) fog kerülni. Akkor én naívan azt hittem, hogy ezt kurva olcsón megúsztam...jajj, de benéztem! Eme kijelentése után egy héttel, le tört a fogamból egy darabka...vagyis pont a fele. Jól elvoltam fél foggal is (jobb alsó hatos:)), de azért csak csak zavart. Így decemberben elmentem a German Dental Clinic-re (ahol a Hyatt dolgozóknak 20%-os kedvezményük van), hogy ugyanmá' csináljanak vele valamit. Végtelenül szimpatikus Dr. Johann, szépen kipótolta a hiányzó részt 1200 dirhamért. Kicsit drágálltam ugyan, de mindegy, a jó fog az fontos. Nah, nem is lett volna semmi baj, ha rá megint egy hónapra nem kezd el rettentően fájni az állkapcsom a pótolt fog körül. Ehhh, mi a túró van már megint - vissza Johann-hoz. Hümm-hümm, hát hogy ez valószínüleg foggyökér gyulladás, de van 10% esélyem, hogy elmúlik magától (???) várjak 1 hetet, ha nem javul, jöjjek vissza gyökér kezelésre. A hülye Mádi mit csinál? Bólogat, és vár. Az 1 hét alatt megjártam Dante poklának mind a 7 bugyrát. A fájdalom? leírhatatlan... Aludni úgy tudtam, hogy 4 óránként dobtam a fájdalom csillapítót. Természetesen ekkor jött az előző blogban említett megfázás... A nyaki nyirokcsomóim ping-pong labdányira dagadtak... Olyan kedves hörcsög fejem kerekedett. Sírva hívtam a fogdokit, hogy hadd menjek. Na, megint ott ülök a székben, jól beinjekciózva, Johann fúr-farag, de csak fáj ott valahol legbelül. Nézem a dokit, csókolom, mér nem hat a drog? Erre kijelenti, hogy hát ez biza jól begyulladt, mert sokat vártunk, ma nincs gyökér kezelés, csak gyógytömés. 200 dirham. Na erre kicsit elborultam agy tájékán, hogy azé vártam ennyit, mert a drága doktor úr ezt ajánlotta! Jó, de ő csak jót akart bla bla bla... Jöjjek vissza egy hét múlva, addig hat a gyógytömés ami leöli az ideget. Peeersze...És tessék mondani, mennyibe lesz a gyökér kezelés? Jaaah, occsóé megszámítom, 2100 dirham. Only? Anyuék szíves közben járásával, össze is jött ez a kevéske, végül a gyökér kezelés is, persze rá tett még egy 250-et a röntgenért, de már meg se lepődtem!

Viszont, egyelőre úgy néz ki, működik, és ami a legjobb, nem fáj! A testem már rég por és homou lesz, de ezen a fogon nem fog fogni az idő vasfoga :)) Ennél szebben nem is fogalmazhattam volna!

Miért mindíg én? :))

Jó éjt!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzsadubai.blog.hu/api/trackback/id/tr93962023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nowy 2009.04.13. 19:01:30

Már elnézést,de április közepe van!!!!

nowy 2009.04.14. 01:16:26

NA és???
Hát erre tanítottalak titeket a kocsmában? De látom,már van új post :))

susanna_hungary 2009.04.14. 10:41:56

@nowy: Novááááák!!!! Most esett le,hogy te vagy, és hogy mire értetted, hogy már április közepe van!!! :D Én kérek elnézést :)
süti beállítások módosítása