Zsuzsa Dubai

Igy irtunk mi...avagy hogyan eljuk tul Dubai-landot :) (alkohol es serteshus nelkul!)

Friss topikok

  • FőAnya: helló zsuzsóka veled semmi nem történik? már lassan fél éve nem irtál a blogra és sokan kérdezik m... (2009.09.17. 20:45) Röviden, tömören...
  • nowy: Jó kislány! :))) (2009.04.14. 18:10) Képek
  • susanna_hungary: @nowy: Novááááák!!!! Most esett le,hogy te vagy, és hogy mire értetted, hogy már április közepe va... (2009.04.14. 10:41) Kálvária
  • swez: Ez ugyanaz a doktor bácsi, aki tavaly megkérdezte, hogy milyen színű a cucc amit felköhögsz?? :) B... (2009.02.03. 04:58) Jajj, de beteg vagyok...
  • Tecica: Draga Zsuzsam! Neked is nagyon hepit kivanunk Szilivel ezuton is! !! Eppen National Geographic ma... (2009.01.04. 09:37) Nyú Jír

Linkblog

Nyú Jír

2009.01.01. 17:52 | susanna_hungary | 1 komment

Happy New Year! - Na ha ezt a mondatot nem mondtam el ma legalább 100X, akkor egyszer se!!! Szóval, ma de tényleg, utoljára, kívánok Nagyon Boldog Új Évet a következőknek:

Kicsiknek, nagyoknak. Telteknek, és karcsúaknak. Optimistáknak és pesszimistáknak. A biztonság megszállotjainak, és a veszélyesen élőknek. Az egyéniségeknek, a feltörekvőknek és a léhűtőknek. Azoknak akik gondolnak a jövőre. A rövidlátóknak, a távollátóknak, és az előrelátóknak. A föld felett lebegőknek, a földön járóknak. Azoknak akik szeretik a meglepetéseket. Éjjel, nappal, úton, útfélen. Dunán innen, Dunán túl. A pusztán, és a Balaton hullámain. Eső előtt, és eső után. Randevúra és családi ebédre. Romatikusoknak, azoknak akik szeretnek, akik nem, akik szívből, akik igazán. A beilleszkedőknek, a kiemelkedőknek. A tisztalelkűeknek, a mosolygósaknak, a zárkózottaknak, és a boldogságtól ordítóknak. Egyedül, kettesben. Együtt a családdal, neked, és nekem. Nekünk mindenkinek. (Köszönjük, Coca Cola!)

Hát, ez az év is elreppent...Kezdjem a filozófiai fejtegetést...vagy ne kezdjem... Nem kezdem, mivel kicsit másnaposra sikerült az elseje, DACÁRA, hogy be se rúgtam!!! Ittunk Ilanival egy kis (1 üveg) fehérbort, meg valami kólás whiskey-t...Tudom, tudom, Mádi, ne keverd, az istenért, ne keverd!!! (majd talán 2009-re megtanulom...)  Mindegy, én már éjfélkor ágyban (már a hányáson is túl voltam...de jó, tavaly hánytam utoljára!:))), reggel pedig mán munkában. Nah, az mondjuk, olyan is volt... Nem voltam egy üdítő látvány.

Voltam lovagolni... Két napig járni se tudtam, lábat nyitni-zárni. Úgy jártam, mint akinek répát dugtak a seggébe, és elfelejtették kihúzni. Hallatlan, borzasztó! DE! Az élmény!!!! megfizethetetlen (tényleg az volt, mert egy 2 órás sivatagi terep seggrepesztős lovaglásért elkértek 15 ropit!). Láttam naplementét, sivatagot, pacikat :)

Mara kedves, nagyon várlak, hozz sok sok meglepit, könyveket, újságokat, és óriás rudit! (tudom,h nem olvasod a blogomat, b.disznó!)

Ölelek mindenkit! :) (nagyon!)

ui: köszi a kommenteket!!!

Vá-Vá-Váááárjatok, má', hát a lényeg lemaradt:

Idén úgy mint sok muzulmán országban, Dubaiban is elmaradt a szilveszter! Dec. 31-én a Sheikh közölte, hogy márpedig mi sem ünnepelünk, ha Gázában gáz van... Így se hangos zene, se tánc, se móka, se kacagás...Ki nevet a végén? A túristák nagyon örültek, hogy kifizettek egy zsák pénzt, hogy aztán sírva vígadhassanak palesztin testvéreinkkért. Persze, azért volt buli, csak csendesebben.... I LOVE DUBAI !!!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzsadubai.blog.hu/api/trackback/id/tr13851900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tecica 2009.01.04. 09:37:28

Draga Zsuzsam!

Neked is nagyon hepit kivanunk Szilivel ezuton is! !!
Eppen National Geographic maratont nezek, minden egyes Dubai epuletrol tudok mar mindent... ez a Maktoum sejk nem is rossz habibi! Igazan bemutathattal volna :)
Voltunk tegnap Anyudeknal és odaadtam a fotokat nekik egy CD-n (rafert 1 CD-re - kicsit válogattam aze' :) Naggggyon jol osszefoglaltad az elozo kommentben a hetunket, en mar annyiszor elmeseltem, hogy kicsit unom is, de ezt a tomoritett valtozatot atveszem ;) (sic!)
Remelem jol telt a karacsonyi vacsi Ilaniekkal, irhatnal par sort a blogger kollegaknak az "isteni, napsutotte" del-afrikai kukoricarol, borokrol es chutney-rol! Mi volt a karacsonyi menu a la South Africa?
Nalunk a szokasos karacsonyi rohanas volt jellemzo, Szentendre-Kormend-Szombathely-Kormend-Erd-Budapest ez eddig 800 km, hoban-fagyban… nagyon meghitt  Aztan gondoltuk ez keves lesz es elindultunk sielni szombaton osztrakba, ujabb 1000 km-re gyarapitva a 2008-as futasteljesitmenyunket. Isteni volt! Igerem mire hazajossz (mert egyszer az is de nagyon joooo lesz maaajd) sibajnok leszek es elmegyunk egyutt is.
Remelem, hogy a lovaglasrol sem teszel le a kezdeti nehezsegek utan, kell az embernek valami orom is a munka mellett!

Olellek Teged, puszilok mindenkit, es kivanom minden kedves Dubai-ban rekedt kalandornak, hogy 2009-ben valjanak valora almaitok!

süti beállítások módosítása